• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fränt med finbeater

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
En S&S som har fått stryk.
Gillas :)

2014-06-15 17.55.57.jpg
 

jabla

Sarlacc
Tror faktiskt Sjöö & Sandström uppskattar att deras produkter används på riktigt.
Någon som har kontakt kan kanske kolla om de vill ha bilder på beaters.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Den har varit på äventyr på Svalbard, Grand Canyon, Mongoliet och Bhutan. Inte min tyvärr och jag har inte heller fler bilder.

Lyckades läsa mig till de tre första innan jag läste detta inlägg. Men jag trodde faktiskt att det var dina äventyr, det hade passat dig!;)
Störtskön klocka och smart ide av Expeditionsresor:cool:
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Fan Pappi!!! du han ju nästan trycka på gillaknappen innan jag ens tryckt på svara! Du är snabb på avtryckarfingret:D
 
Petter (ja rapparen alltså...) ska väl ge en S&S spö på Ö till Ö senare i år? Det lär vara ett bra field test, av både rappare och klocka :)
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Riktigt coolt. Den här tråden hade jag missat. Kul att den blev bumpad:D En sådan beater skulle man ha asså. Riktigt vasst
 
Topp