• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FRåga an Headwind

16610

Patek
2-Faktor
Hej

Är det något fel på Headwinden som ligger på blocket för 10 tkr? Fullset
Låg ute för 12 förra veckan?
Någon som har kontaktat säljaren?

Mvh 16610
 

Jonaz

Rolex
Efter mailsvar om vart klockan fanns så undrade jag om det var samma klocka som både jag och forumvän blev erbjudna att lägga handpenning på. Inget svar efter det. Jag föreslår ett par slag över knäna med hammare på "säljaren"...


iPhone | Tapatalk
 

16610

Patek
2-Faktor
Ja det var den bratten jag menade. Lite för bra för att vara sant. Brukar vara så:)
Många skojare på blocket.
Men om någon köper den till det priset och allt är som det ska är det bara att gratulera.

Med vänlig hälsning, 16610
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Bara för det svaret så ska jag försöka få till att kika på den.. Går de vägen så finns de väll en sådan till salu om någon dag :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror nog också att det är "handpenningsBratten".. Martin.. Åk dit och kolla, ta med hammaren.. :)
 

16610

Patek
2-Faktor
Martin får du till det för det priset som är nämnt så lär du tjäna pengar. Berätta gärna hur det går. Hade en Headwind med blå tavla. Saknar den. Otroligt fina. Kommer inte ihåg vad jag sålde den för. Men inte 10 iaf;)

Nu letar jag Rolex;)

Med vänlig hälsning, 16610
 
Topp