• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fråga om klocka.

Jonathan1

Breitling
Hej! Jag är ny här på klocksnack så har inte riktigt koll på allt... Jag har en fråga angående en klocka men hittade inte riktigt rätt tråd till det.
Är det någon som känner till detta märke? Ärvde den av min gammelfarfar!
Mvh
Jonathan
4o1dVVP.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Shivas Watches has been in existence in Europe since the early 1970's. It gained worldwide recognition from both its own Shivas brand name and other brands like NAVY SEALS, which has been operating in North America since 1984. In late 2002, Shivas Watches accepted the challenge of creating a line of watches that would make history and become its hallmark brand. Under the NAVY SEALS label, these timepieces are equipped with high-grade stainless steel, precision watch movements and the best craftsmanship the world has to offer. At Shivas Watches Inc. they have "forged the hands of time". With the "so few, too many" mentality, our designers and engineers work hard to produce a line of watches known to insiders as the "Time Machines". These time devices are made from superior materials. They are constructed according to the strictest quality control standards. Each watch is individually transported and handled with the greatest care. - See more at: http://www.bigwatchcompany.co.uk/brands/navy_seals_watches#sthash.JNI3tB6n.dpuf
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Hej! Jag är ny här på klocksnack så har inte riktigt koll på allt... Jag har en fråga angående en klocka men hittade inte riktigt rätt tråd till det.
Är det någon som känner till detta märke? Ärvde den av min gammelfarfar!
Mvh
Jonathan
4o1dVVP.jpg


Har aldrig hört talas om detta märke, men än helt underbar historik är det, då då fått ärva den från gammelfarfar! Har ärvt en klocka no name från min morfar, och det är min absoluta favorit i min samling!
 
Topp