• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fråga om Schweizisk gråhandlare

Goenos

Breitling
Hej,
Ny medlem på forumet och passar på att introducera mig med en fråga: någon som känner till eller gjort affärer med Schweiziska "Gold Business Time"? De har en hel del fina klockor till försäljning på Chrono24 till riktigt bra priser. Varit i kontakt med dem om en Patek och av korrespondensen att döma så verkar de seriösa. Hade dock inte modellen jag söker i lager, men kunde ta hem den mot en förskottsbetalning på 15 %. Blir ju en hel del pengar det med så vill kolla upp dem ordentligt innan det kan bli aktuellt att överväga en sån transaktion. De är sk Trusted Seller sen 2005 på C24, men vad det är värt i praktiken har jag svårt att bedöma.

Tacksam för alla tankar och tips!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Hej,
Ny medlem på forumet och passar på att introducera mig med en fråga: någon som känner till eller gjort affärer med Schweiziska "Gold Business Time"? De har en hel del fina klockor till försäljning på Chrono24 till riktigt bra priser. Varit i kontakt med dem om en Patek och av korrespondensen att döma så verkar de seriösa. Hade dock inte modellen jag söker i lager, men kunde ta hem den mot en förskottsbetalning på 15 %. Blir ju en hel del pengar det med så vill kolla upp dem ordentligt innan det kan bli aktuellt att överväga en sån transaktion. De är sk Trusted Seller sen 2005 på C24, men vad det är värt i praktiken har jag svårt att bedöma.

Tacksam för alla tankar och tips!

Hej och välkommen till Klocksnack!
Har inte handlat av den säljare du frågar efter, men om du tittar under sektionen Good/Bad guys finns en tråd med samlade omdömen om handlare som verkar på C24.
Använd sökfunktionen och sök efter C24.
Lycka till!
 
Topp