Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tyvärr inte hjälpa dig med info kring dessa märken, hittar inget. Men Skantic har jag stött på tidigare och de har likheter med Atlantic både vad gäller logga och övrig design. Har också ett gäng damur men inte ens barnen vill ha dem, men om 50 år kanske de ropas in dyrt på auktion av oligarker från Grönland....nicklas356 skrev:Jag ärvde några gamla damdinkor för ca 10 år sen. Jag vill gärna veta mer om dom två längst till höger, Scantic & Esspe, någon som har info om dessa märken ?
Nicklas.S
Ariste skrev:Kan tyvärr inte hjälpa dig med info kring dessa märken, hittar inget. Men Skantic har jag stött på tidigare och de har likheter med Atlantic både vad gäller logga och övrig design. Har också ett gäng damur men inte ens barnen vill ha dem, men om 50 år kanske de ropas in dyrt på auktion av oligarker från Grönland....nicklas356 skrev:Jag ärvde några gamla damdinkor för ca 10 år sen. Jag vill gärna veta mer om dom två längst till höger, Scantic & Esspe, någon som har info om dessa märken ?
Nicklas.S
Knät skrev:Här är två loppisfynd som min fru faktiskt använder ibland.. Mer som smycken än som klockor.. Men bägge fungerar efter en vända hos urmakaren samt en rejäl rengörning.. Även nytt glas på GPn..
Kettil skrev:Knät skrev:Här är två loppisfynd som min fru faktiskt använder ibland.. Mer som smycken än som klockor.. Men bägge fungerar efter en vända hos urmakaren samt en rejäl rengörning.. Även nytt glas på GPn..
GP:n var ju riktigt fin. Snygg!