• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frågor och funderingar kring annonser på Lifestyle Köp & Sälj

Björn.W

Omega
2-Faktor
Dubbelpostar : Om man ej kan lägga till bilder i köp och sälj då filerna är för stora hur löser man det smidigast? Har fungerat utmärkt tidigare. 😬

Är fotat med mobil om det spelar någon roll.
////
Hittade hur man justerade om originalbilden och sänkte kvalitén och problemet är löst!
 
Senast ändrad:

Floffen

Panerai
@Floffen
Midja 38cm och stl 50
Flanellbyxor Manolo x Ströms

Imponerande midjemått på en stl 50 byxa, avundsjuk ;)
Brukar ju ligga på typ 43-45cm på RTW byxor
Köpte dem via forumet men har inte använt (inte pga midjemåttet utan pga att jag inte läste längden, de är för korta för mig). Men ja, jag hade behövt lägga ut ett par cm vilket det finns tyg för. Är en normalfet 50:a.

Ps. Det imponerande midjemåttet tillhör @aleks
 
Senast ändrad:

stigge

Omega
2-Faktor
@Johan1
Är priset 800:- eller 8000:-….. ;-)
BAC1CBCB-35B4-44DE-8A85-71828D34FE89.jpeg
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
@Asplund jag ber om ursäkt för den här, men när idén väl dykt upp så kunde jag omöjligt låta bli att genomföra den.
AddText_03-18-06.03.06.jpg

 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
@Patron Ur. Är det här verkligen en ”klockrulle” som är ”NOS från gammalt urmakeri”? Jag hade gissat att någon skrotat matsilvret vid någon topp i silverpriset. :)
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
@Patron Ur. Är det här verkligen en ”klockrulle” som är ”NOS från gammalt urmakeri”? Jag hade gissat att någon skrotat matsilvret vid någon topp i silverpriset. :)
Har ingen koll på märket men har en identiskt för matsilvret. 😂
 

Floffen

Panerai
@Patron Ur. Är det här verkligen en ”klockrulle” som är ”NOS från gammalt urmakeri”? Jag hade gissat att någon skrotat matsilvret vid någon topp i silverpriset. :)
Haha solklart för matsilver
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Haha solklart för matsilver
@Patron Ur. bara för att du gjort ett tillägg i beskrivningen och justerat priset ändrar inte det faktum att det inte hör hemma i klockavdelningen på K&S.

Förslår att du tar ner annonsen och lägger den i lifestyle. Hur man ens försöker kränga den som en klockrulle är bortom allt förstånd. 🤷🏻‍♂️
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
@Patron Ur. bara för att du gjort ett tillägg i beskrivningen och justerat priset ändrar inte det faktum att det inte hör hemma i klockavdelningen på K&S.

Förslår att du tar ner annonsen och lägger den i lifestyle. Hur man ens försöker kränga den som en klockrulle är bortom allt förstånd. 🤷🏻‍♂️
Jag tycker den flyger i sin nuvarande form
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Hej panelen, en fråga. Har en kavaj som jag tänkt lägga ut till försäljning här på forumet. Men vid närmare besiktning ser jag en glipa (det är väl bästa benämning jag kommer på), eller vad säger ni att detta är (se bifogad bild) Min fråga är då om kavajen överhuvudtaget kan läggas upp till försäljning eller om ni tycker att det vore fel att lägga ut en vara med sådant fel oavsett pris? Tack på förhand för återkopplingen!
45C1C1E0-4AF6-4A6E-A71A-1E50524EE91E.jpeg
33E29F69-08EA-48A8-861B-4D1BCCD2B7A2.jpeg
FFA5E347-6B36-4EE4-B7E9-6AF3252A57C5.jpeg

35250237-1CBE-4699-8804-55189D988632.jpeg
 

Kingpin

Omega
Hej panelen, en fråga. Har en kavaj som jag tänkt lägga ut till försäljning här på forumet. Men vid närmare besiktning ser jag en glipa (det är väl bästa benämning jag kommer på), eller vad säger ni att detta är (se bifogad bild) Min fråga är då om kavajen överhuvudtaget kan läggas upp till försäljning eller om ni tycker att det vore fel att lägga ut en vara med sådant fel oavsett pris? Tack på förhand för återkopplingen!
45C1C1E0-4AF6-4A6E-A71A-1E50524EE91E.jpeg
33E29F69-08EA-48A8-861B-4D1BCCD2B7A2.jpeg
FFA5E347-6B36-4EE4-B7E9-6AF3252A57C5.jpeg

35250237-1CBE-4699-8804-55189D988632.jpeg
Klart du ska sälja och all heder åt dig som anpassar priset därefter
 
Fan, vad jag läser slarvigt, trodde först det var Glenn Strömbergs byxor, men tydligen ett klädmärke…🙃
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Fan, vad jag läser slarvigt, trodde först det var Glenn Strömbergs byxor, men tydligen ett klädmärke…🙃
Med en sådan proveniens hade de nog varit betydligt dyrare.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
@classeknut Är ni gravida båda två?

 

Strindberg

Patek
2-Faktor
@classeknut Är ni gravida båda två?

Vet inte om du har barn, men man ska inte underskatta the power of nattmacka tillsammans med sin fru med cravings.
 

Hawk100

Rolex
Det där är inget skämt!
Blev snudd på skengravid när vi väntade barn. Har aldrig väg så mycket som då. Varje gång hon pressade i sig krubb stöttade jag genom att göra detsamma.
Själv hade jag en fru som inte tålde salt eller kryddor på maten, så ingenting smakade gott för mig. Och Marikexen som hon tryckte i sig ett halvt paket av per dag var ju så torra o trista att de fick hon ha för sig själv redan efter 3 dagar!!!
Blev därmed 9 månaders bantning….
(Eller 6-7 månader om jag ska vara ärlig… Första graviditetsmånaderna var hon fortfarande ”normal”….🤣🤣)
 
Topp