Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kändes lite pratigt att hålla en konversation med en person i en tråd....message kändes lämpligare. Nåväl: jag köpte en Datejust 1601 från 1966 i bra skick. Den har ett armband av modell 7206/58 från år 1967 i riktigt bra skick så vitt jag kan bedöma. Nu har jag upptäckt att dessa armband ofta är väldigt åtråvärda, verkar som att de ofta säljs till priser av $1500-$2000, och då ofta till personer som vill ha dom till sina submariners eller andra dyrgripar. Stämmer min uppfattning om värdet på armbandet? Finns det ngn hake?Varför inte bara fråga här?
Länken är värd så mycket ja. Om den är i hyggligt skick. Passar bäst till en GMT.Kändes lite pratigt att hålla en konversation med en person i en tråd....message kändes lämpligare. Nåväl: jag köpte en Datejust 1601 från 1966 i bra skick. Den har ett armband av modell 7206/58 från år 1967 i riktigt bra skick så vitt jag kan bedöma. Nu har jag upptäckt att dessa armband ofta är väldigt åtråvärda, verkar som att de ofta säljs till priser av $1500-$2000, och då ofta till personer som vill ha dom till sina submariners eller andra dyrgripar. Stämmer min uppfattning om värdet på armbandet? Finns det ngn hake?
Ok. Då får jag fundera på om jag ska behålla eller sälja.Länken är värd så mycket ja. Om den är i hyggligt skick. Passar bäst till en GMT.
Samma härMen så bra att det kom upp i tråden! Fick jag lära mig något nytt idag också. Därför jag älskar klocksnack. Tack!
Bilder gillas!Samma här
Nu saknas bara en bild
Mumma!
Ser riktigt bra ut!
Ser inga konstigheter. Väldigt bra skick, enda att anmärka på är att den borstats ordentligt i nutid. Några här skulle nog betala 15k för den länken.Har försökt ta bilder med min Galaxy S7....väldigt besviken på att det inte gick att ta bättre makrobilder.
https://drive.google.com/drive/folders/1okRWTrf8EnKnEvVqF2a04xjAzqu39bJn?usp=sharing