Johanssons Kakel
Silver
Såg att det var ändrat. Undrar varför?
Är det bara jag eller är det nytt tema?
Är det bara jag eller är det nytt tema?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
chronometre bleu är GRAAALÄr det nu den här tråden handlar om klockor i udda metaller? Alltså inte någon form av guld, stål, eller platina?
Smäller in en FP Journe, tyvärr inte min, i Tantal, för den goda sakens skull.
![]()
HärligtÄr det nu den här tråden handlar om klockor i udda metaller? Alltså inte någon form av guld, stål, eller platina?
Smäller in en FP Journe, tyvärr inte min, i Tantal, för den goda sakens skull.
![]()
Tror att det var i början på 90-talet.Kommer ni ihåg träklockorna som var populära? Var det 80 eller 90-tal?
Finns några "contemporary" #AFFORDABLELUXURY i trä för närvarande också, tror jag!Tror att det var i början på 90-talet.
Ja, det har väl kommit tillbaka lite i modeklockkretsarna nu på sistone. Ser i vart fall en hel del reklam på facebook, instagram m.m. om olika träklockor.Finns några "contemporary" #AFFORDABLELUXURY i trä för närvarande också, tror jag!
Finns några "contemporary" #AFFORDABLELUXURY i trä för närvarande också, tror jag!
Kommer ni ihåg träklockorna som var populära? Var det 80 eller 90-tal?
Perfekt att matcha med en träslips![]()
Finns fortfarande....
Rolex har väl några modeller med trätavla?
Daydate, datejust och cellini.Rolex har väl några modeller med trätavla?