Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dålig bild, men tavlan ser ommålad ut.Snor tråden sorry. Är den ok?
Dessa s k "jumbos" jag stött på har haft större subtavla och även fler markeringar i den.Dålig bild, men tavlan ser ommålad ut.
Jag gillade inte heller den där. Inte så solklart så jag vill in i kränkt-tråden och peta, men nästan.Snor tråden sorry. Är den ok?
Det stämmer. Kom ut idag.Jag gillade inte heller den där. Inte så solklart så jag vill in i kränkt-tråden och peta, men nästan.
Äh, jag skriver där och ber om fler bilder!
Edit: visst är det den på k/s?
Både jag och vad-han-nu-heter-nu har skrivit om den. Får de vad han som har den svarar.Det stämmer. Kom ut idag.
Som sagt, jag tycker den ser ommålad ut och då kan detaljer mm försvinna. Tex "Swiss made" saknas i underkant vilket indikerar ommålad. Att det är en Omega betvivlar jag inte.Dessa s k "jumbos" jag stött på har haft större subtavla och även fler markeringar i den.
Nu är jag inte så bevandrad i Omegas äldre modellserier så du får gärna förklara vad det är som gör den till en franken
TackHej!
Boett er en ref. 135.007 som INTE er en Constestellation, men en Seamaster 30
Ref. 135.007 skal have et caliber 286 utan dato och day og denna har et caliber 1022 med dato och day
Tavlan er ommåled
Caliber 1022 har aldrig blevet anvendt i Constellation da den inte er Chronometer cert.
Så der er inte nogla delar der passer samman