• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FreakyLeo

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Köpte en fin vintage Suter Duomatic av F.Leo. Trots att det mycket tydligt stod i annonsen att klockan behöver service ville Leo försäkra sig om att jag uppfattat det innan affär. Seriöst! :)
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Genomförde ett bytesköp [SS UTC ORC <--> Seiko Dolce] med @FreakyLeo och affären gick hur smidigt som helst. Trevlig kommunikation och inga konstigheter. En 100% goodguy som jag gärna gör affär med igen.
 
Köpt klocka av Leo, förvisso har den inte kommit fram ännu MEN jag har aldrig varit med om snabbare eller smidigare transaktion. Han skickade klockan inom 15 minuter från att jag betalat. GRRREATGUY

Edit: Mycket snabb leverans, paketeringen lämnar inget i övrigt att önska. 100% Goodguy, gör gärna affär igen-
 
Senast ändrad:

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka av Leo och är mycket nöjd. Trevlig konversation, snabb och smidig affär. 100% GG, skulle absolut göra affär igen. :)
 
Topp