• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag ! dax för FREDAGSTRÅDEN

Mr Chance

Kalmar
"Arbetar" lite innan helgen...

20140808_102419.jpg
 

Dr Stein

Cartier
Väldigt snajsig klocka, en sån har jag som mål att äga någon gång. Backade tyvärr ut när jag tänkte köpa den för någon månad sedan. Är du nöjd med din? Hur känns den om man jämför med till exempel Rolex sub? :)
Jag är väldigt nöjd! Tycker den känns som den ultimata dykarklockan. Tycker det är väldigt fräckt att den har så hög finish och så uppenbart hög kvalitet, trots att det "bara" är en seiko. Mina kompisar med omega seamasters har ingen aning om att även jag bär ett högkvalitetsur. Det gör att det hela känns lite medvetet och personligt. Tycker klockan är supersnygga och skön. Har inte fingrat på en rolexsub sedan innan jag köpte min mm300, så lite svårt att jämföra. Men jag är nöjd och glad med min klocka, och det är ju svar på din fråga! :)
 
Topp