• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag idag igen!

Danielle

Panerai
Eftersom ingen har startat denna tråd än så får jag ta saken i egna händer. Ligger ni och sover än? ;)

Men nu är det återigen fredag och för mig innebär det sista jobbdagen. Nästa vecka bär det av mot Rhodos i hela tre veckor!

Så fram med era snygga fredagsklockor!
För mig blir det inte snyggare än såhär ;)
qZ4lnVV.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Eftersom ingen har startat denna tråd än så får jag ta saken i egna händer. Ligger ni och sover än? ;)

Men nu är det återigen fredag och för mig innebär det sista jobbdagen. Nästa vecka bär det av mot Rhodos i hela tre veckor!

Så fram med era snygga fredagsklockor!
För mig blir det inte snyggare än såhär ;)
Varit vaken sen före klockan sex... Rhodos låter skönt. Hade du inte rosa band till den där också? Eller var det på Rolexen? Tycker den är bra så som du visar den (tryckte på gilla), men nog finns det snyggare klockor... :rolleyes::p:D

Höstfrukterna börjar mogna här:

AppleAndBlack16570_01.jpg

mvh A
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men vad i HEL...E?! Får man inte snooza nån jävla gång? Danielle... Bara för att det är du så låter jag detta övergrepp passera...Nästa gång nån kniper min tråd så smäller det!!
Fast helt ärligt.. Har suttit på skolbänken i Holland hela veckan så jag hade inte en tanke på att det var fredag..:)
Men jag känner mig kränkt..KRÄNKT av att Denke minsann postar en RIKTIG bild istället för att kuppartat posta en länk till dagenstråkklocktråd.. Har det månne med trådstartaren att göra?!
Hur som haver, jag är vaken,jag har tagit en kaffe och jag har vridit igång och ställt helgdinkan..
Trevlig Stålfisk på er..
D91D8EB3-68AD-4512-9B9B-6EB0CAFA2E34-348-00000020507599A6_zps343ca7b2.jpg
 
Topp