• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag - Tack för det!!

Camo00

Patek
Sista pendelfrukosten innan fyra veckors semester!! Om jag kisar riktigt hårt ser min Citizen ut som en 5513... :D

Trevlig helg, vänner!

20130712_074643_zps59d135ef.jpg
 

Wollen

Mao
2-Faktor
myvu2ujy.jpg


PO på gummi, redo för semestern som startar om 7 timmar.!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Idag är det sol,puttra med båten,skärgårdskrog, pilsner och lite grill som gäller. Vad kan passa bättre än Pannan på armen då...
0A95E2D1-3222-4A39-A8FC-B51ADBC9F6B4-127-0000000382247D0A_zps35b2f76e.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Ok'rå... :)

vutysy2u.jpg


munynyva.jpg


Motorn på -69:an "rasade" förra veckan, så då fick den gamla avställda -65:an snabbt reggas på å besiktigas. Visst är den söt! ;-)
Söt?! Söta är kattungar och karammeller!! Denna är vacker! Gud så vacker! Men du har alltså även en -69 dvs du har två, jag har ingen: lös ekvationen ;)
Riktigt schysst åk du har, må sommaren skänka dig många och långa soldagar och ljumma nätter.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Söt?! Söta är kattungar och karammeller!! Denna är vacker! Gud så vacker! Men du har alltså även en -69 dvs du har två, jag har ingen: lös ekvationen ;)
Riktigt schysst åk du har, må sommaren skänka dig många och långa soldagar och ljumma nätter.

Tack!

Det där med söt är ett "internt" skämt. Min kompis fru sa "Vad söt den är" när jag stolt visade upp min nya matcho-bil den när jag precis köpt den...

Men denna är ju till salu! Lös den ekvationen! :)

Går bra att delbyta/byta mot en eller ett par exklusiva vintageur. En Daytona, t.ex. Eller 1680. Eller en gammal Explorer. Eller en fin-fin Datejust. Eller en Heuer Monaco. Eller nåt annat skôj...
 

Lunkan

Cartier
Idag blir det nytillskottet! 2 år sedan sist och nu är den här för att stanna! Nu ska jag bara sälja deepsean och kanske sikta på LV modellen också :)

1BECA0E6-7FEA-4C53-8958-A61843315D06-683-000000EE3476C5CD_zps26f8815a.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Skönt att höra att det var internt Rock_N_Ron jag önskar jag hade klockor att byta, å andra sidan hade jag de klockorna hade jag istället önskat att jag hade pengar till att köpa bilen ;)
 
Topp