• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredag! Vad bär ni idag?

McGyver

Rolex
bybatuqa.jpg


Exp2 idag med!
 
D

Deleted member 1265

Guest
EUpFPmH.jpg

Börjar känna mig som owg, har den numer jämt!
Ju mer jag har den desto mer gillar jag den o börjar ifrågasätta mig själv varför jag ska köpa fler klockor. Ödet säger dock att jag måste ha en patek!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kaxig. Färgschemat(säger man så?) är riktigt nice. Röda stygnen i armbandet mot urtavlan osv osv... :hungry:
Klart man måste matcha!
Bytte även från stålspänne till PVD-spänne för att matcha PVD-skyddet på klockan. Spännet är dock lite stort, så jag har beställt ett i rätt storlek. Även märkesspecifika spännen och spännen som matchar klockan höjer helhetsintrycket stort.

h7Q1eyu.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Lite nytt idag efter att Fedex irrat runt ett tag. 1675F.... satan vilken cool dinka. Började jaga för ca 3 mån sedan... var nära att ge upp när denna dök upp....fullset för Frassemarknaden med lökiga stämplar här och där..... I kompani med bästisen...
Smutt. Rootbeer på oyster är så där lagom porrigt. Ser vass ut

Helguldsinlägget passar oförskämt bra.
 

Mattan

Panerai
Pogue idag, har växlat mellan denna och min exp II och fan om inte denna rassliga gamla länk och klocka sitter skönare på handleden:wideyed:

IMG_0496_zps361492a7.jpg
 
Topp