• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsfrågan...

Camo00

Patek
...blev inställd idag pga Formel 1! Sorry...!! :cigar:


DSC_0017.JPG
DSC_0021.JPG
DSC_0016.JPG
DSC_0048.JPG
DSC_000037.JPG
DSC_0039.JPG

Där är Kimi! Eller var nyss... :)
 

SSL

Audemars
Marcus är ju riktigt jävla råkass. Han borde gå över till Golf eller annan snigelsport för F1 är alldeles för snabbt för honom.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Han måste ju ändå visa upp nånting. Ferrari lär ju inte vilja ta in honom om han alltid är toksist.
Meeeh, bilen är ju toksämst också.... idag kom han ju inte ens ut till kvalet. Han har gjort bra grejer tidigare , men visst, något världsmästarämne kanske han inte är.
 

SSL

Audemars
Meeeh, bilen är ju toksämst också.... idag kom han ju inte ens ut till kvalet. Han har gjort bra grejer tidigare , men visst, något världsmästarämne kanske han inte är.

Klart kärran spelar in. Och det är första året. Men jag kräver ändå mer av en svensk som äntligen får chansen. Gäller att ta vara på den. Annars kommer han slängas ut på gatan.
 

Camo00

Patek
Hur är det att följa F1 på plats. Är det enkelt att hänga med? Jag inbillar mig att F1 är bäst på TV :)
Både och, beror på hur bra man ser storbilds-skärmarna! Det är mycket lättare att se skillnad på bilarna, däcken och händelseutvecklingen från läktaren, men man missar ju action på andra sidan banan...
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Både och, beror på hur bra man ser storbilds-skärmarna! Det är mycket lättare att se skillnad på bilarna, däcken och händelseutvecklingen från läktaren, men man missar ju action på andra sidan banan...

En del har ju klagat på de nya bilarna att de inte låter lika högt som tidigare, var det något du märkte?

När barnen är större så ska jag åka på F1 :)
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
En del har ju klagat på de nya bilarna att de inte låter lika högt som tidigare, var det något du märkte?

När barnen är större så ska jag åka på F1 :)
Jag hoppar in här, var oxå där och det smattrar på ganska rejält även nu med dom "sämre" motorerna, och dom har även stora högtalare som det sitter två tyskar och skriker i, iallfall på ena läktaren, dom flesta kids jag såg körde med hörselkåpor!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Jag hoppar in här, var oxå där och det smattrar på ganska rejält även nu med dom "sämre" motorerna, och dom har även stora högtalare som det sitter två tyskar och skriker i, iallfall på ena läktaren, dom flesta kids jag såg körde med hörselkåpor!


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Om barnen hade kåpor så borde det ju vara en bra värdemätare :)
 
Så jäkla glad att jag var på Monza ifjol och lyssnade på bilarna nät de lät som bäst....v8'or och blown diffuser...det var grejer det....kan njuta en hel del på youtube åt detta ljud :)
 

Camo00

Patek
En del har ju klagat på de nya bilarna att de inte låter lika högt som tidigare, var det något du märkte?

När barnen är större så ska jag åka på F1 :)

Stoor skillnad! Både GP2 och GP3 låter både högre och bättre! Jättetrist turboljud även om volymen är rätt mäktig ändå...


Camo00 satt du på solsidan? Gårdagen kan ju inte ha varit rolig för dig! .....


Skickas från min iPhone via Tapatalk


Det var rätt lite folk så vi kunde sitta längst upp i skuggan, annars hade det inte gått. 35 i skuggan och 58 i asfalten är ju Bahrain-värme... Det gick åt jättemycket vatten, att hälla över huvudet när man drack öl.... ;)
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Stoor skillnad! Både GP2 och GP3 låter både högre och bättre! Jättetrist turboljud även om volymen är rätt mäktig ändå...





Det var rätt lite folk så vi kunde sitta längst upp i skuggan, annars hade det inte gått. 35 i skuggan och 58 i asfalten är ju Bahrain-värme... Det gick åt jättemycket vatten, att hälla över huvudet när man drack öl.... ;)
Haha! Så ska det låta! satt själv med skugga och jag var väldigt glad för det! Att bara gå 5 minuter i solen va ju helt galet..


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp