• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FREDAGSTRÅDEN!

ZQT

The Banker
2-Faktor
Eftersom RicVin verkar vara antingen svinbakis eller ledig får vi andra dra vårt strå till stacken!

Jag kör min första fredagstråd!

1H63KJr.jpg


Trevlig helg!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ha! Varken svinbakis eller ledig. Men jag var på Vårdcentralen igår och fick beskedet att lederna i vänsterarmen tagit så mycket stryk att jag inte får bära tungt med/på armen längre!:-/
919777E0-F801-4A11-A2FF-3501CD4685E8-313-00000107E15C84C8_zps477317ce.jpg
 

BME

Cartier
Lite "guld" på fredagen är aldrig fel...
Testar på ett somrigt nato, pendlar mellan att det ser ok ut och att detta funkar ju inte... :)
null_zpse4ce850d.jpg


Och målarn jag tror du är i den halvbrända skolan i Solna(?) eller vart det var de eldade för några veckor sen...
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
När man varit ledig en vecka redan är det svårt att hålla redan på veckodagarna... Men ok, trevlig fredag!
wleicyp.jpg
 

Målarn

The Steak
Lite "guld" på fredagen är aldrig fel...
Testar på ett somrigt nato, pendlar mellan att det ser ok ut och att detta funkar ju inte... :)
null_zpse4ce850d.jpg


Och målarn jag tror du är i den halvbrända skolan i Solna(?) eller vart det var de eldade för några veckor sen...

Nej, sorry!! Jobbar i Täby idag, skolan heter Milstensskolan :)
 
Topp