• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden 13/7, BCF Auktion, "Fuckcancer" Sponsored by Affe!!!

ittam

Audemars
Inget klockbyte, men ett stort tack@Affe för dagens trådstart! Skålar för dagens välgärning!!
IMG_6500.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag vill TACKA för alla bidrag som kommit in till BCF, dom behöver vart ända öre, vill även tacka för alla fina kommentarer som jag fått av många, värmer som fan för den medmänsklighet många delar med sig, så från mig till er alla klocksnackare vill jag bara ge massor av :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:!

Till en början så ångrade jag mig nästan över dagen tema, för att det var kanske för djupt, men nu efter dagens respons så känner jag mig tillfreds faktiskt :happyhappy:!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
ECB2C43E-4705-4A5D-ADA9-0D52B36ADE7A.jpeg
Fin fredagstråd @Affe

Min mormor gick bort i lungcancer. Denna klocka ärvde jag av min morfar som gick bort kort efter min mormor.


Tack själv, fy fan, jag beklagar sorgen efter mormor och morfar, men fint att du fick ärva din morfars klocka, jag säger det igen, affektionsvärde är underskattat, och gud vilken fin Breitling du fick, var rädd om den min vän :)!
 

Mikaell

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag vill TACKA för alla bidrag som kommit in till BCF, dom behöver vart ända öre, vill även tacka för alla fina kommentarer som jag fått av många, värmer som fan för den medmänsklighet många delar med sig, så från mig till er alla klocksnackare vill jag bara ge massor av :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:!

Till en början så ångrade jag mig nästan över dagen tema, för att det var kanske för djupt, men nu efter dagens respons så känner jag mig tillfreds faktiskt :happyhappy:!
Denna dagen har varit bra. Tråden har bara gjort gott. Boom!
 
Topp