• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden!!!! Hur hände detta?

maxmol

Panerai
Vaknade av att spam trillade in i mobilen. Tänkte stila för mig själv; Låt se vilken jävla galning som satt vaken till tio över fyra för att ge RicVin morgon en taskig start... Tydligen föll det på min lott idag. Sambon sover så kan inte vara lika kreativ som Af Sjodahl var förra veckan! Men äntligen är det FREDAG! :D Och idag väntar jag packet!

Men fram tills dess så startar jag tråden med detta "fashion crime" till klocka/band kombo. Det här är vad som händer om ni ska vara sjusovare.



qe5usasa.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...finns inte många som är så kreativ som jag :D skulle kanske vara ZLATAN då?! Och att du vågar ta RicVins fredags tråd visar att du har modch besitter en inre styrka, jag tar av mig hatten och önskar dig all lycka här i livet :p

Eftersom det inte fanns så många av denna sorten så skall jag bära denna statligt idag :D!

DSC_6233_zpse051634d.jpg


DSC_6258_zps39aa1a64.jpg


jasongoesto5_zps956954fe.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...finns inte många som är så kreativ som jag :D skulle kanske vara ZLATAN då?! Och att du vågar ta RicVins fredags tråd visar att du har mod och besitter en inre styrka, jag tar av mig hatten och önskar dig all lycka här i livet :p

Eftersom det inte fanns så många av denna sorten så skall jag bära denna ståtligt idag :D!

DSC_6233_zpse051634d.jpg


DSC_6258_zps39aa1a64.jpg


jasongoesto5_zps956954fe.jpg



:shifty: :arghh: :wtf:...Less jag blir på min iphone och ipad, när man ska skriva något och inte läser igenom det man skrivit, så trött på att skiten stavar åt en. Jag har rättat det jag stavade fel på, men det spelar nog mindre roll då ni nog förstått än då vad jag hade tänkt och stavat.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör vidare på Davids tema.. En upphottad vintage Rolle, ny länk och bezelinlägg igår. I like!
Jag likar också Maxmols initiativ, bra öppnat. Även om jag gråter inombords över att ni inte verkar förstå att detta är VÅR tråd! Inte RicVins tråd.. Jag gråter ännu mer av att vissa vanhedrar tråden och slänger smuts på mig OCH andra genom att posta i tråden UTAN bilder!! :-o Hur tänker man? Det är sådana förtappade själar som växer upp och låser in Snövit eller dödar Bambis mamma! SKÄMS!! Rätta till OMEBELBART!!
AF6DA283-A5B1-4980-AE6B-5BDFA054C712_zps4rklt8kf.jpg
 

Doncorleone

Cartier
Kör vidare på Davids tema.. En upphottad vintage Rolle, ny länk och bezelinlägg igår. I like!
Jag likar också Maxmols initiativ, bra öppnat. Även om jag gråter inombords över att ni inte verkar förstå att detta är VÅR tråd! Inte RicVins tråd.. Jag gråter ännu mer av att vissa vanhedrar tråden och slänger smuts på mig OCH andra genom att posta i tråden UTAN bilder!! :-o Hur tänker man? Det är sådana förtappade själar som växer upp och låser in Snövit eller dödar Bambis mamma! SKÄMS!! Rätta till OMEBELBART!!
http://i1238.photobucket.com/albums/ff484/vingnas/AF6D

Du har nog rätt, var alltid velat bli jägare :)
 
Topp