• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstråden!!!! Hur hände detta?

aleks

Aka Wi
2-Faktor
After school..

dqLzCXb.jpg


HTC One via Tapatalk
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
vevyru7y.jpg

Efter allt snack om po tänkte jag testa en sväng. Känns ok fortf efter två minuter på armen men bandet gotta go for now och som tur är har jag ett dykgummi på ingående. Nu har jag äntligen nåt vattentätt igen för det fall hustrun skulle överraska med en spontanresa which aint gonna happen...

Men kära vän! håll kameran stilla när du fotar .... :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Haha...finns inte många som är så kreativ som jag :D skulle kanske vara ZLATAN då?! Och att du vågar ta RicVins fredags tråd visar att du har modch besitter en inre styrka, jag tar av mig hatten och önskar dig all lycka här i livet :p

Eftersom det inte fanns så många av denna sorten så skall jag bära denna statligt idag :D!

DSC_6233_zpse051634d.jpg




Mycket skönt ljus i dina bilder. Kör du dom i något filter? Instagram, mm.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Mycket skönt ljus i dina bilder. Kör du dom i något filter? Instagram, mm.



Tackar...fan va kul att få beröm :hungry: det händer inte ofta. Det är faktiskt så enkelt att jag fuskar med att köra med läget Lo (Lågdagerbild) när jag har funktionsratten på läge SCENE. Kameran jag använder är en Nikon D7000, Lo gör mörka dystra bilder som framhäver högdagrar när mörka motiv fotograferas.
 
Topp