• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagstrådens vara eller inte vara! Omröstning...

Hur ska Fredagstråden startas?

  • Det är självklart RicVin som startar Fredagstråden. Han startar den vid den tidpunkt han vill!

    Röster: 163 66.3%
  • Hell NO! Gubbjäveln kan dra åt helvete! Vem som helst kan starta tråden,när som helst!

    Röster: 23 9.3%
  • Givetvis följer vi forumets riktlinjer och startar inga trådar som konkurrerar med "Dagensklocka" !!

    Röster: 14 5.7%
  • Vem som helst kan starta tråden men utefter de tidigare "riktlinjerna"!

    Röster: 46 18.7%

  • Totala väljare
    246
  • Enkät stängd .

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För att undvika den totala anarki som blev resultatet av fredagens sabotage av Fredagstråden så ser jag ingen annan utväg än att ge mig total makt att starta Fredagstråden. Jag kan även tänka mig ett system där jag överlåter till en medlem att få äran att starta tråden!
Men eftersom jag inte gillar att bestämma saker på egen hand så har jag bestämt...att ni får rösta om detta..
Så kom igen nu, gör din röst hörd i denna demokratins högborg!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Det är väl kul om den kan dyka upp lite när som helst under fredagen, gillar tanken på en massa ivriga likejägare som sitter och klickar "uppdatera" hela förmiddagen för att hinna posta på förstasidan;) Alt 1 således!
 

Ponlarsson

Panerai
Röstade på att RicVin startar, MEN jag tycker att om nyss nämnde inte herre startat en vid, säg, 10.00 är det fritt fram för vem som helst att starta den.
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Klart du ska starta den, men inte kl 00.01! Gärna normal tid när vi börjar vakna, typ vid 06.00 eller senare. :)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Röstade på alt 2. Dock till största del för att kalla RicVin gubbjävel och komma undan med det...

Men seriöst, det är ju hans tråd egentligen. Likväl som KS-Bladet är jossans.
 
Topp