• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredagsunboxing!

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Vilken go dag!

Trevlig dag på jobbet, direkt till posten för att hämta ut mitt paket, hem och dona lite, unboxa, krama familjen för att sedan dra vidare till gubbklubb/matlagning Italian style :)
Hade planerat att kladda ned lite mer info om märket och klockan men får återkomma om det och bara köra en lådöppning!

Kommer bättre bilder på klockan till helgen när jag har lite tid, älskar detaljerna och formen på boetten och glaset!

Here we go!

Paketet


Öppning


Låda nr2


Nu börjar det likna något


Tada!


En Bulova Precisionist!


Wristshot!


Design!


Och ett par makrobilder, älskar detaljerna på tavlan!





RUSKIGT nöjd!
Som sagt, återkommer med mer bilder och mer info om klockan. Gillar den flytande sekundvisaren (262.144 kHz, 16 beats per second, 57,600 bph!

Nu matlagning!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul! Nu finns det 2 av dessa på KS, som jag vet om i alla fall. Ingen dussinklocka alltså!!
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Verkar som jag hittat en av mina "gralar" utan att ens tänka på det, trodde inte jag skulle bli så förtjust i den direkt :)

Snackar vi "Bang for the buck" också så är jag väldigt nöjd även där, sedan är det ju alltid skoj att testa ett nytt märke. Garanterat en keeper och absolut inte min sista Bulova heller :pompus:
 

leicaphile

Panerai
Snygg klocka brosef.

96b128.jpg
 

KMS

Rolex
Verkar som jag hittat en av mina "gralar" utan att ens tänka på det, trodde inte jag skulle bli så förtjust i den direkt :)

Snackar vi "Bang for the buck" också så är jag väldigt nöjd även där, sedan är det ju alltid skoj att testa ett nytt märke. Garanterat en keeper och absolut inte min sista Bulova heller :pompus:


Alltid riskabelt med uttalanden om keeper...:)

Cool i vilket fall som helst, tycker också precisionist verken är intressanta.

Grattis!
 

leicaphile

Panerai
Alltid riskabelt med uttalanden om keeper...:)

Cool i vilket fall som helst, tycker också precisionist verken är intressanta.

Grattis!

Det enda trista med Precisionist verken är att de oftast sitter i ohyggligt fula klockor. "Claremont" modellen som jag och bror har är den mer konservativa av dem, och den enda jag verkligen tycker om utseendet på.
 
Topp