• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Freddee

Jodisalt

Rolex
Köpt mockaband av @freddee. Posten kunde inte leverera. Istället väljer killen att köra hem till mig med ett nytt band. Absolut en 110% GG i min bok! Handla på, säger jag :)
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Inhandlade nyligen 2st mockaband av @freddee. Efter att Postnord verkar ha strulat bort den första leveransen skickade han ut ett nytt paket som anlände väl inslaget. Bra kommunikation och riktigt fina mockaband som överträffade förväntningarna. Helt klart en GG!
 

Bäcklund

Omega
2-Faktor
Beställde två band som aldrig kom. Blev då lovad att nya band blev skickade med rek men dom dök aldrig heller upp. Blev då lovad pengarna tillbaka men det blev inget med de heller sen slutar säljaren svara på meddelanden.

Uppdatering:
Idag kom mina band, tydligen hade säljaren strul med posten. Allt utrett och ett stort plus till säljaren som höll sig lugn när jag började bli lite hetsig i tron jag blivit lurad:happyhappy:
Det visade sig vara en goodguy ändå:)
 
Senast ändrad:

johnz

Rolex
Beställde två band som aldrig kom. Blev då lovad att nya band blev skickade med rek men dom dök aldrig heller upp. Blev då lovad pengarna tillbaka men det blev inget med de heller sen slutar säljaren svara på meddelanden.

Uppdatering:
Idag kom mina band, tydligen hade säljaren strul med posten. Allt utrett och ett stort plus till säljaren som höll sig lugn när jag började bli lite hetsig i tron jag blivit lurad:happyhappy:
Det visade sig vara en goodguy ändå:)
Typ samma för mig.
 
Topp