Jungelbobo
Basic
- Pris
- 3750
- Returpolicy
- 24h
- Bilder Skickat
- Ja
Utmanade mig själv men har inte klass nog att bära denna ruskigt läckra klocka, så den får vandra vidare. Säljer en Frederique Constant Art Deco med ref-nr FC-303M4T25 från 2004. Är av tonneau-modell och mäter ca 39mm på bredden (inkl. krona) och 49mm på längden, bärs otroligt bekvämt.
Klockan är alltså från 2004, ursprungligen inköpt hos AD i England så den har några år på nacken. Guldpläterad boett där pläterringen skavts av litegrann (se bild) men förstått att det går att åtgärda hos guldsmed. Personligen har jag inte störts då det enbart syns om man kikar nära. Annars finns sedvanliga repor efter 18 år i tjänst men inga dings och glaset är i toppskick, i mina ögon i fint begagnat skick. Läderbandet som sitter på är original så det är lite slitet det också (se bild).
Inuti snurrar automatiskt urverk byggt på ETA 2824-2, okänd servicehistorik.
Kommer komplett med box och certifikat (stämplat 9/11/2004).
Så passa på att utöka samlingen med en udda och galet läcker dressare från Frederique Constant, kalasmycket klocka för pengen!
Prisidé:4666:- 3999:- 3750:- inkl. frakt
Har många referenser från tidigare affärer! Tack KS!
Klockan är alltså från 2004, ursprungligen inköpt hos AD i England så den har några år på nacken. Guldpläterad boett där pläterringen skavts av litegrann (se bild) men förstått att det går att åtgärda hos guldsmed. Personligen har jag inte störts då det enbart syns om man kikar nära. Annars finns sedvanliga repor efter 18 år i tjänst men inga dings och glaset är i toppskick, i mina ögon i fint begagnat skick. Läderbandet som sitter på är original så det är lite slitet det också (se bild).
Inuti snurrar automatiskt urverk byggt på ETA 2824-2, okänd servicehistorik.
Kommer komplett med box och certifikat (stämplat 9/11/2004).
Så passa på att utöka samlingen med en udda och galet läcker dressare från Frederique Constant, kalasmycket klocka för pengen!
Prisidé:
Har många referenser från tidigare affärer! Tack KS!
Senast ändrad: