• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fredrik78

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tjackade ett band av Fredrik. Snabb kommunikation & postning, skick bättre än vad som beskrivits. Trevlig kis som är snabb på att svara.
Rekommenderas!
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Vet inte om jag hade rekommenderat att göra affärer med Fredrik78.

Köpte (trodde jag) en Omega SMP 300 av honom och vi var överens. Pengarna swishade jag till honom. Dagen efter kommer det ett meddelande, som en blixt från klar himmel, att han inte kan sälja sin klocka. Någon vidare anledning fick jag inte heller. I vilket fall, osnyggt och oprofessionellt i min mening.

Admin menar på att det inte finns några regler för just detta - men han tyckte definitivt att jag skulle skriva om det i hans feedbacktråd. No hard feelings, men det är inte så affärer skall skötas!
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Köpte en grymt fin Omega Speedmaster av Fredrik. Allt i sin ordning. Trevlig herre och smidig affär. Rekommenderas!
 

Artaxerxes

Breitling
Köpte en Omega Seamaster. Smidigt och fin klockan. Hade skrivit fel pris 17500 och ändrade till 18500, vilket klart inte var schysst men i övrigt smidig affär.
 

Snårtas

Rolex
Har precis avslutat en smidig försäljning F2F av en Tudor till @Fredrik78 . Inget krångel, tydlig och snabb kommunikation och betalning. Gör gärna fler affärer och/eller snackar vidare med på en GTG. Rekommenderas!
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Fredrik, han ställde upp och körde den till en 3;de part då jag själv inte hade möjligheten att möta upp honom.

100% GG, gör gärna affär med han igen.
 

Geparden

Audemars
Sålt i 20k-klass F2F till Fredrik.
Gick när alla detaljer var i överenskommelse mycket smidigt och snabbt.
Good guy i min bok!
 

Färsen

Breitling
Köpte en Omega Speedmaster av Fredrik. Extremt snabb respons och möte IRL nästa dag. Mycket trevlig och trovärdig kille! Kan starkt rekommendera :)
 

bredford

Breitling
Köpte en Seiko av Fredrik. Snabb kommunikation, trevligt och professionellt bemötande. Smidig F2F-affär utan anmärkningar. Två tummar upp!
 

Larsmustasch

Cartier
Köpt GS av Fredrik. Jag skrev på en tillbakadragen annons.. Supersnabb på att svara och vi hade ett trevligt samtal över telefon. Han var väldigt flexibel och ett bud kunde hämta klockan hemma hos honom. Klockan var Enl beskrivning. Inga problem alls. GG.
//Lars
 

matias77

Breitling
Köpt en GS SBGV245 av Fredrik. Myket smidig och rak affär.
Snabb kommunikation, beskrivning som stämmer och snabb leverans.
Perfekt!
 

NMO

Omega
Bättre sent än aldrig, hade ingen koll på att den här möjligheten fanns men nu så....
Köpte en GS av @Fredrik78 för ett tag sedan som levererades snabbt, enkelt och som motsvarade förväntningarna mer än väl. Tack!
 
Senast ändrad:
Topp