• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Friday! Eller "My name is Vin.. Ric Vin!!

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Fredag den 13 alltså. I'm not superstitious
image.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Härliga friday! Börjar knega idag, kl 1900. Vad jag gör uppe nu vet jag inte....

image.jpg
Välkommen till min värld...enda skillnaden är att jag jobbar på nu på dagen och sedan efter några timmars paus svidar om för att gå på ett helt annat arbetspass :woot: men vid tanken på stt jag nog snart köper en ny klocka så känns det inte lika tungt ;)
 

SSL

Audemars
Välkommen till min värld...enda skillnaden är att jag jobbar på nu på dagen och sedan efter några timmars paus svidar om för att gå på ett helt annat arbetspass :woot: men vid tanken på stt jag nog snart köper en ny klocka så känns det inte lika tungt ;)


Låter lite halvtufft. Jag har jobbat natt i 6 år och vänder dygnet när jag blir ledig. Så inte allt för sällan är man vaken 24h första passet.
 
Topp