• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Frobomm

mosse

Omega
Agerade mellanhand åt min kompis vid ett köp av en klocka i 20' klassen. Frobomm skötte allt exemplariskt!
Skickade klockan samma dag som betalning och när den ej gick att spåra ringde han posten och löste problemet.
Trevlig och lätt att ha att göra med! för mig är han 100% och gör gärna affärer med denna herre igen!
 

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Köpte tillbaka en klocka av Frobomm. Inga som helst konstigheter. Mycket snällt att leverera klocka F2F! Kan rekommendera Frobomm! 100% good guy:)
 
E

EltonBelton

Guest
Sålde en Rolex DJ till Frobomm på distans. Allt gick över förväntan i smidighet! Bra dialog, smidig betalning etc. 100% good guy och skulle verkligen rekommendera andra att gör affärer med honom eller för min egen del om det blir aktuellt igen! Postnord skötte även sin del och levererade på ett dygn ;)
 
Topp