• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpes Frogman

Tellus8

Basic
Önskar köpa/byta en digital Frogman. Helst ref GW-D1000-1ER men andra digitala går också bra. Dock inte den röda jubileumsmodellen.

Om intresse finns så kan jag erbjuda dessa som delbetalning (hör av er för bilder/vidare diskussioner):
G-Shock GW-7900. Köpt ny av mig från Klockmaster den 26:e januari i år. Använd hemma 4 ggr, dvs nyskick.
G-Shock GW-9500 (Mudman). Uttagen av förra ägaren i aug 2024 och köpt av mig 3:e januari i år. Mycket fint skick.

Tillbaka
Topp