• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

From Visby with love... Paketöppning.

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Tack alla. Jag var nere en sväng på stan och fixade länkarna. Sedan dess har jag inte tagit av klockan, riktigt fet.

Fastnade där en stund och diskuterade Seiko med säljaren, frågade om dom hade Grand Seiko men då fick jag lära mig att det bara var en butik i Sverige som fick in dom och det var Globen.
Det hade jag faktiskt ingen aning om, jag får nog läsa genom Seiko-tråden här på forumet :happyhappy:

Funderar på om jag fick pennan av Klockia pga lite krångel med beställningen.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Glömde le wrist shot

image.jpg
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Beställt 22mm svart pvd-Nato nu också.

Den känns rätt stor, jag har smala handleder men den sitter bra och jag gillar den ändå starkt. Kan inte sluta kolla på den :)
 

Gregerus

Omega
[quote="] Funderar på om jag fick pennan av Klockia pga lite krångel med beställningen. [/quote]
Man får med en penna om man köper en Longinesklocka, en kampanj som Klockia kör nu.
 
Topp