• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fryken

n1tro

Panerai
Köpte Frykens exp 1a som var precis som han beskrev den - och det gick precis som en perfekt deal ska gå till. Inga som helst problem - solklar goodguy!

Mvh!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en klocka F2F till denna enormt trevliga herre!

Självklart en goodguy som jag kan rekommendera att göra affärer med! :)

Mvh
Micke E
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Trevligt och enkelt att göra affärer med den här herren, samt stort tack för personlig leverans till jobbet.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Fryken rekommenderade en klocka som jag hade till salu åt en vän som ej var KSare. Dealen gick smidigt och snabbt med hans vän och jag tackar för sammanförandet:)
Micke
 

Linkan

Rolex
Köpte en Rolex OQ ikväll utav Fryken, lättsam affär och trevlig grabb! Klockan var utav bästa kvalité. En 100% goodguy
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Tydligen har min tråd här refererats till i samband med att ett konto på Tradera kapats. Jag är alltså INTE samma person som frykenklockor på Tradera.
 
Köpte en Tag Heuer av Fryken. Trevligt möte f2f, smidig affär och fin klocka. Skulle inte tveka att göra affär igen, rekommenderas!
 

ClaesH

Breitling
2-Faktor
Köpte en Blå Planet Ocean 39.5mm av Fryken på distans. Jag är jättenöjd, klockan var precis som beskrivet och affären gick snabbt och smidigt. Trevlig och bra att göra affärer med!
 

Baggeg

Omega
Sålt på distans till herrn!
Genomsmidig deal rakt igenom, kontakten var klockren.
Gör gärna affärer igen om tillfälle ges.
100% gg i min bok.
 

nate

Omega
Sålt klocka i 80k-klassen till Fryken. Gick utmärkt och han hjälpte till att sätta upp blocket avtal.

5/5 toasters
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en Breitling av @Fryken .
En mycket smidig och trevlig affär på alla sätt. En Goodguy som jag varmt kan rekommendera 👍.
 
Topp