• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: 1963 Tudor Submariner 7928 PCG Chapter Ring Dial

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Till salu är min Tudor Submariner från -63.

Serienummer: 409,XXX
Boett: Mycket bra boett med pointed crown guards. Klockan är välanvänd men originalformen finns fortfarande kvar med tjocka luggar och tydliga, breda bevels. Boettlocket är stämplat II.63.
Tavla: Perfekt sällsynt gilt-tavla med silvertryck och 'SWISS'-only chapter ring med jämn och fin patina. Visarna matchar perfekt och har den halvroliga lollipop-sekundvisaren. Lumet lyser fortfarande som hastigast om det laddas upp på både tavla och visare. Dock är jag osäker på om det är radium eller tritium. Mulligt är det iaf. :)
Tillbehör: Grymt fin amerikansk Rolex expansionslänk utan stretch märkt 7.64.

Pris: 50k - Inga byten

Klockan går fint och håller tiden bra. Har inte kollat amplitud mm så servicetokar får känna sig lite wild and crazy och chansa. Jag vet inte när senaste servicen är gjord och jag ser ingen anledning att peta i gamla klockor så länge som de går bra.

Klockan finns i Stockholm och f2f-deals är alltid möjligt. Kan självklart skickas om så önskas.

Massvis med referenser tillgängliga om så krävs.

Kontakt via PM eller mail: Per - perjohansson(at)msn.com

1qdWbBh.jpg

65PjIoS.jpg

608Kgqe.jpg

uIcPiWb.jpg

53IAN6X.jpg

Ie2S03I.jpg

b3LggTh.jpg

ALIM4DE.jpg

4kzl1j5.jpg

avN9vzA.jpg

u2mpa8j.jpg

tjcAaAo.jpg

DwTxThp.jpg
 
Topp