• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: 2st semesterdykare för honom och henne

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Beställde dessa två Citizen Eco-Drive 300 meters dykare till mig och min sambo i julklapp. Dem blev dock väldigt försenade men igår dök dem upp. I mitt huvud var det en klockren och gullig idé. Dessvärre blev det total back fire. Min sambo tyckte hennes klocka var kanonful och sa att den skulle hon aldrig använda. Försökte sälja in hela konceptet med miljötänk osv med funkade inte.

MEN det kanske finns någon annan där ute som har en bättre hälft med bättre smak? Jag hoppas på det i alla fall. I så fall är det bara att slå till på dessa. Det är en ref BN0000-04H och en EP6000-07H. Herrmodellen är ca 41mm exkl krona och är faktiskt jäkligt ball med sin monocoque boett. Dammodellen är ca 32mm exkl krona. Båda är vattentäta till 300m. Bara att googla mer detaljerade specs om du är intresserad. Över lag var jag riktigt imponerade av kvalitén på båda klockorna!

Säljes endast som paket för 2800kr. Det är ganska exakt vad jag gav inkl frakt, tullkostnader och postens hanteringsavgift. REK-frakt inkluderas. Finns i Stockholm.

27050F80-8161-41D9-B03A-8881C7F13618-12100-00000A6ABB4F0B5E.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Skönt att höra att det bara inte är jag som har tjej med dålig smak :) Men det var tunt med medlemmar som har tjejer med bra smak eller är det bara så att ni låter dem ha rollen på sig även på badstranden?
 
Topp