• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS - Aqua Terra "Skyfall"

The Pell

Cartier
SÅLD!

Lägger ut en trevare...är inte helt säker på detta själv. Grym klocka verkligen men ändå saknas något när jag har den på armen, jag tror den är för ny och perfekt för mig....

Uttagen i januari 2013 och jag är andra ägaren. Skicket är klanderfritt, bara några små märken på länken från skrivbordsarbete. Allt som ingår vid nyköp kommer givetvis med: ytter- och innerbox, alla garanti- och certifikatkort, extra länkbitar, inköpskvitto och värderingsintyg (39.700:).

Prisidé 26.000:-

6uzamegu.jpg


Tack för titten och annonsmöjligheten!
SÅLD!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: FS - Aqua Terra "Skyfall"

Förlåt fyllekladdet i tråden, men det där är världens snyggaste klocka och jag gråter nästan över att jag inte har råd när en nästan sprillans kommer ut till så bra pris...
 

The Pell

Cartier
Ingen fara! Är i princip redo att hålla med dig dock...har kallsvettats ända sedan jag lade ut annonsen...
 

Rookien

Panerai
Re: FS - Aqua Terra

Onekligen ett kanon pris, sälj inte klockan den är ju grym!!!!!
Har ju själv knappt haft min en vecka, men känns som jag aldrig kommer sälja den:)
 
Topp