• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS Archimede Pilot Chrono *SOLD*

pulpen

Cartier
2-Faktor
Archimede Pilot Chrono säljes.

Mycket bra skick.

42mm. 20mm bandbredd.

Kommer med papper, cert, box mm. Urprungligen köpt på Urtid 2007 (kvitto medföljer)

Klockan kommer på mycket högkvalitativt armband från tyska Jürgens (mycket tjockare och snyggare än det ursprungliga på bilden nedan)

Produktfoto nedan. Maila för foton. Finns centralt i sthlm.



svartpilotchrono%20smallcopy.jpg


Pris 5700:- *SOLD*

Tackar för uppmärksamheten :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS Archimede Pilot Chrono

Efter att ha klämt och kikat på den under lunchen idag så kan jag meddela att den ser ut som ny. Vore jag inte så velig så hade den följt med hem. Funderar fortfarande.... :?
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Re: FS Archimede Pilot Chrono

Tackar Richard, och tackar för trevlig lunch :)

Fundera på du, men fundera inte för länge för då kan det vara för sent :)
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Re: FS Archimede Pilot Chrono

RicVin skrev:
Efter att ha klämt och kikat på den under lunchen idag så kan jag meddela att den ser ut som ny. Vore jag inte så velig så hade den följt med hem. Funderar fortfarande.... :?

Äsch, inget att fundera på :) det är en helgrym dinka. Lycka till med försäljningen ^^ hade jag inte haft en redan så... :p
 
Topp