• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Breitling superocean heritage 46mm såld

andy74

Breitling
Då mitt liv blev lite förändrat i veckan så kommer den åka, använder bara min 116710 ändå.
Fint skick, finns givetvis lite hairlines på spännet men det är bara att polera bort om man skulle störa sig för mycket på det eller om man vill sätta dit sina egna. Kommer med boxar,papper och extra länkbitar. Köpt i Sverige 17-07-2009.
e9e11280.jpg

Fler bilder skickas givetvis men det kommer i så fall ske imorgon då jag ska iväg direkt efter jobbet och se på handboll och få i mig ett större antal öl i goda vänners lag.
80000:- vill jag ha för detta paket, men vid snabb och smidig affär så kan jag gå ner till 19000:-, priserna är ink frakt inom Sverige. Bud är givetvis välkomna, både högre och lägre, dock inga byten. Är du dansk och intresserad så kan jag komma över till Köpenhamn, men då får du bjuda på en stor stark och en pölsa.
Klockan finns i Kristianstad om man vill se den, då kan jag även passa på att ta med er till Sveriges lägsta punkt, som även är utnämnt till en av Sveriges tråkigaste platser, blir liksom två flugor i en smäll. Ligger vid en Statoil mack och ett reningsverket så närliggande miljö är riktigt trevlig.
AJOlagstapunk_2_jp_1006812a_zps7d2bdd90.jpg

Min första annons här men har sålt på TTT innan och kan säkert skaka fram någon referens om man vill ha det, annars är det fritt fram att fråga på forumet.
Andy
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS: Breitling superocean heritage 46mm

Prissättningen??!!!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

andy74

Breitling
Re: FS: Breitling superocean heritage 46mm

Tackar, försökte pigga upp lite!
Vad man vill ha och vad man får är ju tyvärr inte samma sak.
Men vill någon ge 80000:- så är jag med på det!
Andy
 

andy74

Breitling
Re: FS: Breitling superocean heritage 46mm

Bumpar upp den lite!
Några som hört av sig men inget som slagit till ännu.
 
Re: FS: Breitling superocean heritage 46mm

Det var då fan att du inte tog byten, jag bjuder 11k för klockan, och då får du bestämma själv om du vill ha en Glycine Combat Sub i nyskick helt gratis eller inte. :lol:
 

andy74

Breitling
Re: FS: Breitling superocean heritage 46mm

Norrlänningen skrev:
Det var då fan att du inte tog byten, jag bjuder 11k för klockan, och då får du bestämma själv om du vill ha en Glycine Combat Sub i nyskick helt gratis eller inte. :lol:

Tack men nej tack! Sälj klockan och återkom så kan vi säkert komma överens om något!
Om jag skulle sälja den för 11000:- till dig så skulle du ha fått behålla din Glycine, bara så du vet :D
Mvh
Andy
 
Topp