• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Breitling "The Book" + Breitling länkbit + spring bars

Kronan

Omega
Har lite tillbehör till Breitling som jag tänkte göra mig av med.

Breitling The Book



Gedigen bok om Breitlings historia. Nypris på 1500kr. Lite info: http://www.kingmagazine.se/bloggar/klockbloggen/20090607/veckans-vintage
Pris: 400kr

Länkbit


Länkbit (18mm) som suttit på Breitling Chronomat Blackbird, vilket betyder att länken är i borstat stål. Går att polera själv med något medel från clas ohlson ifall man vill ha den blankpolerad istället. Notera att det saknas en utav de två små skruvarna till den, dock går den att användas med enbart den ena skruven utan problem.
Pris: 150kr

Bar Springs

Spring bars som suttit på Breitling Crosswind, passar således Breitlings med 22mm mellan luggarna.
Pris: 150kr för båda
 

Bilagor

  • bild.JPG
    bild.JPG
    204.4 KB · Visningar: 374
  • image.jpeg
    image.jpeg
    223.2 KB · Visningar: 349
  • image-1.jpeg
    image-1.jpeg
    176.1 KB · Visningar: 352
  • image-2.jpeg
    image-2.jpeg
    168.8 KB · Visningar: 357
  • image-4.jpeg
    image-4.jpeg
    154.7 KB · Visningar: 350
  • breitling_the_book.jpg
    breitling_the_book.jpg
    205.8 KB · Visningar: 365

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: FS: Breitling "The Book" + Breitling länkbit + spring ba

Tjäna Kronan, tar gärna boken om det är ok att få iväg den till Trollhättan? Skicka ett PM till mig med dina uppgifter.
 
Topp