• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Cheapies! Omega, Enicar, Rego, Emit...

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har följande cheapies till salu:

DAF668B4-B40C-41C0-AAAE-FAD4016B346A-4578-000001F044D32B1C_zps149eae6b.jpg


1) SÅLD Omega Seamaster automatic. 38mm boett men bär större. Fint skick men har behov av service, sticker iväg ca 15 min per dygn. Pris: 1250 SEK
2) SÅLD Enicar, automatic med ETA-verk. 36mm boett. Går som den ska och är också den i fint skick. Lite skav på länkens plätering. Riktigt trevlig! Pris: 950 SEK

22D61AB1-61C1-4741-A908-967EA9D6482F-4578-000001F08DE59515_zps2854d910.jpg


1) Emit, riktigt rackig fuldykare från 70-talet. ca 40 mm boett. Finns en egen tråd om den i forumets vintagedel. Går däremot riktigt bra, har ej lyckats med dag/datuminställning. Men håller tiden med bra gångreserv. Mer charm än kvalitet. Kommer på ett sött läderband från Hirsch (modell Forest). Pris: 400 SEK

2) SÅLD Rego, skön racingkronograf. Porrigt sliten pvdoch lite sådär skönt assymetrisk boett (ca 40mm). Den går halvbra så jag vet inte om den behöver service, kronografen lever lite eget liv och den tappar 3-5 minuter per dygn. Men cool och charmig är den! Pris: 500 SEK.

Alla priser är inkl. vanlig brevfrakt.

Fråga, gnäll, håna etc direkt i tråden. :)
 

P-A

Sir Spamalot
Re: Sv: FS: Cheapies! Omega, Enicar, Rego, Emit...

Scaramanga. Den sitter nog hos mig tror jag. Och jag njuter i mängder! Jag ska nog bara köra på flexlänk från och med nu tror jag :)
På alla klockor! ;)

skickat med telefonen.
 
Topp