• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Endurance Submariner Vintage

calzone

Vacheron
Säljer en fin Endurance Submariner Homage med Miyota Quartz verk. Klockan tickar på bra och håller tiden som den skall. Alla funktioner fungerar perfekt. Nytt batteri !

DSC_0113_zps975879f7.jpg


DSC_0106_zpsd301f9b5.jpg



Begär samma peng som jag gav för den 650 : - Skickat !


Först till kvarn :D
 

calzone

Vacheron
Trodde den här skulle gå på 2 röda, Men det har faktiskt inte varit något intresse alls :roll: , E det för dyrt ? :D
 

calzone

Vacheron
P-A be Honest :p, Morrism : jag har faktiskt inget 19mm Jubilee. Har försökt köpa en Oysterlänk 19mm till den men blir alltid överbjuden :(, Gillar klockan själv perfekt sommar beater ju :D


PS : E de folk som typ stör sig på repor i glaset ? :D
 

P-A

Sir Spamalot
Den fungerar säker väldigt bra som beater osv.
men just det att den har en GMT ring men ingen GMT visare är nog det största problemet. hade det varit en vanligt dykarring så hade den nog gått ganska fort :)

Lycka till iaf!
 

calzone

Vacheron
P-A det har jag inte ens tänkt på :D, Kanske därför jag köpte den ? :p, Men jag blir inte ledsen om den inte säljs den är ju rutten och lyxig i ett paket ;)
 

calzone

Vacheron
morrism skrev:
http://www.ebay.com/itm/19MM-STAINLESS-STEEL-JUBILEE-BAND-BRACELET-ROLEX-OLD-DATEJUST-WATCH-/350755258632?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51aaa48108


Det är ifrån den säljaren jag har försökt köpa ett 19mm Oyster för 9.99 USD + 7.99 USD frakt. Men det är alltid folk som bjuder över störande. Varför kan dom inte bara köpa det för 14.99 ! :evil:
 

morrism

Audemars
Tror den skulle vara riktigt stilig i en jubilee men jag är inte 100 så jag vågar inte, har haft några bakslag på klockköp senaste tiden...
 
Topp