• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

[FS/FT] Omega Speedmaster Broad Arrow

_robban

Cartier
2-Faktor
Tänkte sälja av min fina Omega Speedmaster Broad Arrow
Klockan har Hesalit glas och det manuella urverket cal 1861

Klockan funkar helt som den ska och är nyservad för några veckor sedan med mycket fint skick överlag på hela klockan, vissa skrivbords repor finns men inget allvarligt. Klart en av de snyggaste klockor jag någonsin ägt.

Kommer med Omega-box men inget Omega-cert (dock kvitto/intyg från handlare)

02102012.jpg


16102012.jpg


Fler bilder kan ordnas vid intresse, bara skicka ett epost om så är fallet.

Prisidé: 17500 kr m frakt inom Sverige
Klockan och jag finns i Göteborg

Tack till Klocksnack.se för annonsplatsen

//Robert
robert (ät) impero (punktum) org
 

_robban

Cartier
2-Faktor
*bump*

Vill få loss pengar så att jag kan slå till på NiklasArvid 5512 ;)
Men som nämnts tidigare är öppen för bytesförslag, det mesta av intresse så bara skicka epost om vad du har
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Wii skrev:
byte + stålar till dig?

Fullset, nytt batteri och trycktestad, pedantskött.
ISf hör av dig till [email protected]


Tack för erbjudandet
I min klocklåda för tillfället bredvid min BA så sitter ett par andra Omegor och däribland redan en Seamaster lik din och gör den sällskap
30112012.jpg

Så tackar nej till ditt erbjudande men tack ändå för att du hörde av dig.

Ni andra - ni har inget annat hemma i lådorna ni vill byta in med? Doxa, Tudor SnowFlakes, Rolex Sub etc etc ?? Kan lägga till 10kkr som max för tillfället.

//Robert
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Bumpar denna annons med en för kvällen nytagen bild

IMG_5885_thumbnail.png


Pris nu 16k ink värdefrakt OBO
Klockan och jag finns i Göteborg

Byten mot dyrare eller inbyten av billigare kan absolut vara av intresse. Skicka ett PM eller epost och berätta vad du har och vill ha för det hela.

//Robert
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Alfondo skrev:
Hej,

Hur gammal är klockan?

Martin

Jag köpte den själv på gamla TTT och fick då med lite säljarpapper, ett av dessa "certificato di garanzia" nämner 02.12.2010 vilket känns rätt för allmänskicket på klockan.
 
Topp