• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Glycine Airman "1953 Vintage"

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Säljer en Glycine Airman, modell 1953 Vintage. Klockan är i nyskick och kommer komplett med box och cert. Klockan är en Limited Edition och är nr 63 av 600.

Boetten mäter 42mm exkl krona, höjden är 11,8mm och bredden mellan bandhornen är 22mm. Klockan är en s.k. "purist version" och har 24h-visning. Välvt safirglas på framsidan, glasbaksida som visar urverket, vattentät till 200m, skruvad krona. Verket är ett ETA 2893-2 som håller tiden perfekt!

Jag vill ha 11200kr. SÅLD Klockan finns i Stockholm men kan skickas som REK. Bud mottages men skambud undanbedes.Nypris på klockan är ca 18000kr. Skicka PM eller mail!

Länk till Glycine's hemsida för mer info:
http://www.glycine-watch.ch/e/collection/detail.e.jsp?ID_Group=100000&ID_Display=10003P

39D26064-63BB-43EE-B280-9A07BE2F9EA5-17439-00000E272CD78816.jpg
 

m_s

Patek
2-Faktor
Re: FS: Glycine Airman "1953 Vintage"

Riktigt trevlig klocka som gör sig väldigt bra på handleden!
 

Equatol

Breitling
Då den bor hos mig nu vill jag gärna tro att den har kommit till ett bra hem. När den inte sitter på handleden får den bl.a. får umgås med storebror Ariman 17.

Tack Jaganata!
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Tack själv och kul att du hittade hit! Är helt säker på att den kom i goda händer :-D
 
Topp