• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: IWC Aquatimer 354807 - 22k

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ovan nämnda klocka säljes till högstbjudande alternativt den som betalar 24,000kr - 22,000kr :)
Klockan är ett par år gammal men är aldrig använd och således i nyskick. Plasten på baksidan av boetten är fortfarande kvar. saknar box/papper.

Jag återkommer med bilder så snart jag kommit hem från utlandet men passar på att låna bilder från Google i och med att klockan är oanvänd så ser den ut därefter.


01012008247-2.jpg


142054d1226844176-fs-iwc-aquatimer-w-iwc-warranty-iwcat2.jpg


490901d1313130587-rubber-strapped-watches-image-916986933.png
 
D

Deleted member 1265

Guest
Fin klocka, hur kommer det sig att box och papper saknas?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Fin klocka, hur kommer det sig att box och papper saknas?


Farsan kom över denna via en auktion hos Kronofogden för ett par år sedan och sedan dess har den bara legat i den fina lilla låda man fick den i. Så därav saknar den låda och allt annat lull lull som annars följer med.

Hur som helst är klockan oanvänd och har fortf. kvar plasten på baksidan av boetten.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Farsan kom över denna via en auktion hos Kronofogden för ett par år sedan och sedan dess har den bara legat i den fina lilla låda man fick den i. Så därav saknar den låda och allt annat lull lull som annars följer med.

Hur som helst är klockan oanvänd och har fortf. kvar plasten på baksidan av boetten.


hur kan klockan vara ny om din pappa köpte klockan för ett par år sedan?
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jag får väl be om ursäkt för ordvalet, men jag tror du hajar iallafall.

Ska jag säga begagnad men oanvänd?

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2

Skulle säga köpt för ett par år sedan (eller försöka ta reda på åldern) men oanvänd/i nyskick. Jag tycker inte heller Att säga att den är ny är samma sak som i nyskick, ny för mig är att den nyss köpts från AD/gråhandlare.

Förövrigt riktigt fin klocka :)
 
Topp