• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Jaeger LeCoultre Master Compressor Navy Seals Diving

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Dags att gå vidare med nya äventyr och lägger därmed ut till försäljning en suverän sommarklocka.. JLC Master Compressor Navy Seals. Storlek 42 mm, WR 300m, limiterad version på 1500 ex.

Klockan är inköpt av mig i Barcelona 29 Augusti 2012 så garanti återstår i drygt 14 månader ännu. Klockan är i mint condition*, jag har använt den en handfull gånger under förra hösten samt totalt en dag under 2013, resten av tiden har den vilat. Kommer med original läderband som också är som nytt. Klockan har, pga läderbandet, aldrig badat.

*) Det enda spår som syns på klockan sitter på baksidan, små repor vid bostaven 'A' i MASTER och 'PR' i COMPRESSOR. Har försökt få med dessa på bild nedan.

Här finns en tidigare gjord närmare beskrivning av mig på klockan:
http://www.klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-compressor-navy-seals-diving.363/

Recension av Watch Time:
http://www.watchtime.com/reviews/watch-test-jaeger-lecoultre-navy-seals-divers-watch/#

Ursäktar för de kassa iPhone bilderna. Gör helst affär F2F i Stockholm med omnejd med seriöst intresserade. (Jag har köpt två st Rolex via kontakter på gamla TTT och även sålt en IWC Mark XVI och en TH Aquaracer förra sommaren så kan vid behov plocka fram referenser.)

Pris: 42 000 SEK. (Pris uppdaterat 1 juli)







 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Nej men dra på fucking trissor! Vilken klocka! Ledsen för kladd i tråden men jag vill redan nu passa på att önska ett stort grattis till köparen. Vilket tillfälle!
 

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Glömde inkludera i annonsen att jag tyvärr inte är intresserad av byte (om du inte sitter på en ny Aquanaut 5165..), utan det är ren försäljning som gäller. Notera även att priset är justerat neråt från 45' till 43'.
 
Topp