• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fs Lüm Tec M59 PVD

Maro

Audemars
SÅLD


Hej

Köpte denna i fredags men får det inte att passa tyvärr, riktigt tung och välgjord klocka FS LÜM-TEC M59 PVD.

44mm utan kronan och 24mm mellan hornen.
Läderarmband gummi och låda följer med.
300 meter ska den hålla så det är bara att utmana :)

Safirglas med dubbelsidig antireflexbehandling med ett Swiss Ronda 515.24H - GMT under huven.

Lite bilder:

5y9u9apy.jpg

apy8apa4.jpg

beqamury.jpg

a9u4ugu5.jpg

4y6agehe.jpg

ha8yhy4u.jpg

y5any5a8.jpg


Jag önskar 3000SEK om du hämtar i Varberg/Göteborg eller 3100SEK om du vill ha den skickad.

(Ser att jag stavat fel i rubriken, men fattar inte hur man ändrar)

Med vänlig hälsning, Marcus
 

Maro

Audemars
Yes, men kan du avslöja färg eller ngt? Har aldrig haft Glycine!

BUMP! KÖP KÖP KÖP!
 
Yes, men kan du avslöja färg eller ngt? Har aldrig haft Glycine!

BUMP! KÖP KÖP KÖP!
Hej!
Det är en ganska rejäl pjäs. 44mm i diameter. Valjouxb7750 chronograf på läder armband med låda men inga papper.
Du var hos mig o hämtade en Passaround i våras.
Med vänlig hälsning,
Granger
 

Maro

Audemars
Bump.

Vid rent köp slänger jag med några matchande Zulus och ett gummi extra, dock ej original.

ju7enyqa.jpg
 
Topp