• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Longines Legend Diver no date (SÅLD)

Evilananas

Breitling
2-Faktor
Till salu är en Longines Legend Diver utan datum. Klockan är uttagen på NK i gbg 2009 enligt stämplat cert. Originalkvitto och bautaboxen och boken och allt annat finns. Klockan är i fint skick med endast några mindre hairlines, inga dings. Gången är fin med 3-4 sekunder avvikelse på ett dygn (är ju inte chronometercertad...) och gångreserven är minst 24 timmar. Testat detta i veckan.

Klockan kommer på ett ganska slitet originalstrap med bara en keeper plus ett schysst bradystrap (jag kör bradystrap med originalspännet). Om jag är extra snäll eller om det går extra smidigt kan jag skicka med ett Hirsch Pure-gummi i fint skick (min favvo).

Klockan finns i Göteborg och kostar 10 000 kr. Byten är intressant, framförallt nåt schysst på länk.

DSCF0462.jpg


DSCF0463.jpg


DSCF0465.jpg


DSCF0470.jpg


Första posten efter att ha lurkat sedan starten. Inga köp-och-sälj-referenser, men någon kan säkert gå i god för min oklanderliga karaktär (looking at you naggge). Fler bilder och allt sånt där går att ordna.

Tack för er tid
 

naggge

Panerai
Re: FS: Longines Legend Diver no date

Evilananas är en hyvens kille som hängde en del på gamla TTT och sitter ca 20 meter från mig i korridoren på jobbet.

Helt klart en good guy!
 

adamskater

Breitling
Re: FS: Longines Legend Diver no date

Är klockan såld?
Ska på dagstur Oslo-Göteborg om kort så lite nyfiken ;-)
 

Evilananas

Breitling
2-Faktor
Re: FS: Longines Legend Diver no date

Klockan är on hold till imorgon, men jag hör av mig om något händer.

(har inte kunnat svara, för jag har inte haft tillräckligt med posts...)
 

adamskater

Breitling
Re: FS: Longines Legend Diver no date (ON HOLD)

Hoppas köparen höll ord!
Här blev junior febrig så turen blev kraftigt förkortad och vi är i bil mot Oslo igen :(
 

Jonaz

Rolex
Re: FS: Longines Legend Diver no date (ON HOLD)

Det gjorde han, han har den på sig nu. ;)


iPhone | Tapatalk
 

adamskater

Breitling
Re: FS: Longines Legend Diver no date (ON HOLD)

Kan verka som om denne "köparen" har sunt förnuft, god smak och känner igen en god klockhandel när han ser den :)
 

Jonaz

Rolex
Re: FS: Longines Legend Diver no date (ON HOLD)

adamskater skrev:
Kan verka som om denne "köparen" har sunt förnuft, god smak och känner igen en god klockhandel när han ser den :)

Jag håller med dig. Han är dessutom snygg, rysligt trevlig och populär bland damerna ;)


iPhone | Tapatalk
 
Topp