• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Maurice Lacroix Masterpiece Double Retorgrade

potus

Breitling
Helt ny och oanvänd Maurice Lacroix Masterpiece Double Retorgrade ref MP7018-SS001-110 säljes.

Klockan har givetvis alla papper, orginalbox och 2 års garanti. Garantikortet är daterat 03/2013.

Jag tycker att detta är en av de allra snyggaste dressur som man kan få tag på idag. De två mest utmärkande egenskaperna är enligt mig GMT-funktionen med vilken man kan ha dubbla tidszoner samt urtavlan av silver som är väldigt snyggt graverad.

För tillfället är klockan helt ny och oanvänd med all skyddsplast kvar. Den har aldrig burits. Om du vill vara den första som har den på dig så måste nog affären ske snart, jag tror inte att jag kommer att kunna ha självkontroll nog att inte plocka bort taggarna och testa den!

Jag erkänner villigt att jag har snott close-up bilden (som om någon skulle tro att den var hemmafotad ), men de övriga två är det exemplaret som finns hos mig.

Pris på uret.se ligger på 74 195 och jag hade tänkt mig 48 500.

Jag finns i Stockholm och skulle föredra att göra affär F2F, men om det inte är möjligt så löser vi det.

Lite info:
steel case
hand winding movement
black leather strap
folding clasp
silver color dial (925 silver massive)
saphire crystal
power reserve
small seconde
gmt
date
30 meters waterproof
43,5 mm dial with crown
saphire crystal bottom

http://www.uret.se/maurice-lacroix-mast ... 14513.html
 

Bilagor

  • Maurice-Lacroix-Masterpiece-Double-Retrograde.jpg
    Maurice-Lacroix-Masterpiece-Double-Retrograde.jpg
    86.4 KB · Visningar: 291
  • Helakittet.jpg
    Helakittet.jpg
    54.6 KB · Visningar: 276
  • Inplastad.jpg
    Inplastad.jpg
    36.3 KB · Visningar: 265
Topp