• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

FS: "my first automat" SOLD!

Såld. Tack Klocksnack!

Hej du som vill ha en billig automatare. Vore jag du skulle jag köpa en SKX007, men nu när du ändå är här, kan du ta en titt på denna 43mm Parnis. Den är i stort sätt oanvänd (på riktigt, då 43mm är styggelse på min barn-arm). Armbandet är nytt och bara provat, bara det vore värt en 100 spänn. Du som är observant ser att den är PDV-behandlad och du som är skadad ser att det är ett Seagullverk i den. Den tickar på fint och håller tiden även om det inte är en kronometer.

Nä nu har jag lagt ner ohemult mycket tid på denna klocka. Så vad säg om 400SEK plus frakt. Eller 20.000SEK ink frakt (då lovar jag att hjula hem till din dörr med klockan). Alternativt hämtas den i Stockholms innerstad.

Trevlig helg,

P

Och här är bilderna (lägg märket till 8min över 10 inställningen:

Re: FS: "my first automat" SOLD!

Ja man måste verkligen vara skadad om man ser att det är ett seagullverk i den klockan på dom små bilderna. Skadat bra syn ;)

Sent from my iPhone 4s using Tapatalk

Re: FS: "my first automat" SOLD!

timeisonmyside skrev:
Eller så klickar man på bilderna och... vips så blir de större. Ja visst är det hära internet förtjusande;)

Haha, ursäkta kladdet i tråden men jag ser hifinörden MacRulez4ever muttra "ja så kan man göra, men det är inte rätt" när han läser ditt svar.:-D

Tack Timeisonmyside för en smidig liten affär. Den sitter som en smäck på min knubbiga handled.

/Pappikjolo

Tillbaka
Topp