• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: Omega AT8500 - Blå tavla - *Såld*

chogge

Omega
Såld
 

Bilagor

  • bild 1.JPG
    bild 1.JPG
    144.1 KB · Visningar: 1,269
  • bild 4.JPG
    bild 4.JPG
    274.1 KB · Visningar: 1,308
  • bild 5.JPG
    bild 5.JPG
    208.4 KB · Visningar: 1,304
Re: FS: Omega AT8500 - Blå tavla - Prisbump

Du är galen som säljer denna, Chogge. :shock:

Till presumtiva spekulanter: Här har ni klockornas klocka, och en riktigt reko säljare dessutom.

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Ajax

Omega
Re: Sv: FS: Omega AT8500 - Blå tavla - Prisbump

Ja, himla synd att du säljer den. Hade jag inte fått ett bra pris hos min AD hade jag plockat hem denna. Fruktansvärt fin klocka och mycket för pengarna.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

chogge

Omega
Re: FS: Omega AT8500 - Blå tavla - Prisbump

Undersköterskan skrev:
Du är galen som säljer denna, Chogge. :shock:

Till presumtiva spekulanter: Här har ni klockornas klocka, och en riktigt reko säljare dessutom.

Vänligen
Forumets undersköterska


Tjena "Undersköterskan"

Jag kanske är lite galen som försöker sälja denna fina Omega AT. Tro mig jag har velat fram o tillbaka och är faktiskt inte 100 procent säker än. Denna är absolut en av de finaste klockorna jag haft men suget efter en sportrolle är starkt...

MVH
Chogge
 
Topp