• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS OT - Rolex Explorer II D 2006 - Rolex Explorer I F 2004

K-S

Rolex
2-Faktor
a då har jag bestämt mig för att efter annat inköp sälja mina två fantastiska fullsetare, båda uren är i mycket gott skick, men Explorer I:an har lite smårepor på ringen men absolut inget som stör och den är i mycket gott bruksskick, givetvis är båda uren opolerade. Explorer II har endast några hairlines.

Båda har fullset dvs allt som ingick vid försäljning finns med, extra länkbitar böcker etc finns till båda uren.

Explorer II har svart tavla och även ett äkthetsintyg utfärdat från Bergströms.

Pris: Explorer II 32000:- Bytespris 36.000:- Uret är i ett mycket bra skick. Obs ej prutbart.

Pris: Explorer I 26500:- Bytespris 30.000:- Uret är i mycket gott bruksskick. Obs ej prutbart.


Kan ev tänka mig att byta mot tex Rolex GV Milgauss.

Kom med förslag.

Kontakta mig via PM.

Referenser finns.

Mvh

K-S
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: FS OT - Rolex Explorer II D 2006 - Rolex Explorer I F 20

Vill inte kleta i din annons men:

Efter en del synpunkter och funderande gör vi ett tillägg till principerna för Köp/Sälj...syftet med tillägget är att höja kvaliteten på annonserna ytterligare ett par snäpp...

En säljes-/bytesannons skall innehålla bilder på det aktuella objektet. Det går också att använda bilder på ett likadant objekt som hen vill sälja eller byta för att påvisa hur objektet ser ut, men, det skall då tydligt framgå att det tex är tillverkarens bilder eller liknande.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: FS OT - Rolex Explorer II D 2006 - Rolex Explorer I F 20

Vi ska nog ge K-S lite space eftersom jag la till den nya principen efter att annonsen kommit upp. :D

Men det vore trevligt med bilder även i denna annons! :cool:
 
Topp