• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS(OT): Superfin Seiko 6105-8110 - Såld!

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Plockade nyligen upp denna men den är alldeles för fin för mig. Dessa fina orörda 6105or blir inte vanligare med åren... Riktigt vasst skick och känns opolerad. Går bra men servicehistorik okänd. Kronan låser som den skall och känns bra. Glaset har lite microrepor då jag polerade originalglaset, men det är snabbt och enkelt att byta glas om man så vill. Tänkte mig 5500kr skickat men har du ett seriöst bud eller ett intressant inbytesobjekt är det bara att skicka ett PM.
 

Bilagor

  • DSC01728.JPG
    DSC01728.JPG
    356.8 KB · Visningar: 352
  • DSC01731.JPG
    DSC01731.JPG
    301.6 KB · Visningar: 341
  • DSC01734.JPG
    DSC01734.JPG
    219.1 KB · Visningar: 340
  • DSC01736.JPG
    DSC01736.JPG
    216.8 KB · Visningar: 337
  • DSC01735.JPG
    DSC01735.JPG
    285.1 KB · Visningar: 341
Topp