• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FS: PAM 24 B *trejdad*

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Mors,

Köpte denna skönhet för en månad sen men vi blev inte kära, eller jag blev inte det i alla fall så hon måste dra.

Kommer med dubbla boxar, papper, coramid velcro, thumbnail buckle. Kommer inte med extra OEM strap, skruvmejsel och den lilla kudden i boxen.

C-serie från -99 i toppenskick, bara några swirls runt lugholesen. Lär väl ha blivit polerad nån gång kan man anta. Svinsnygg tritiumtavla med en hel del lume kvar.

Säljer för strax över tvåtusen mindre än jag gav så 27000:-. Frakt kan ingå beroende på om du bor i Närheten eller i Kota Kina Balu. Är du snäll kastar jag med ett så gott som oanvänt strap från Simona, bara det är en tuss till :)

Vettiga bud besvaras, ovettiga kan komma att besvaras med ovett eller med talande tystnad!

För påsyn går det bra att mejla och komma överens om en tid. Vi finns i Stockholms västra förorter. Kan också ta mig till city för en fika om det skulle underlätta.

/Kristofer

IMAG0969_zps9a872c40.jpg

IMAG0970_zps071ecd8a.jpg

IMAG0971_zps7cc481b0.jpg

IMAG0972_zpsc00ffea2.jpg

IMAG0974_zpsee240781.jpg

IMAG0975_zps0241b527.jpg

IMAG0976_zpsb6f2e995.jpg

IMAG0983_zps325f450a.jpg

IMAG0989_zpsaf534e22.jpg

IMAG0990_zps8ebffaf0.jpg
 
Topp