• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad FS: Panerai PAM 359 *PRICED TO SELL*

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Uppdatering:
Vad är det här? Är alla Paneristis på sen semester vid medelhavet och har ingen plats för mobilen i sina Speedos? Är det därför ingen hugger? Nåväl. Jag har spanat in mig på annat och behöver tanka upp på klockkontot, så nu trycker jag ner priset rejält och lägger den här som en av världens billigaste PAM359. (Och notera att det alltså är inklusive ett OEM Assolutamente-strap som väl kostar 2000:- nytt eller något sånt.) Come on guys, detta är "the deal of a lifetime!". Som amerikanerna skulle ha sagt. Ta chansen och testa en av Panerais absolut snyggaste modeller! Och nej, jag kommer inte kräva att vi ska dela på vinsten om den här flippas vidare dyrare om 2 månader... ;)

Nytt pris: 43 995:-(och nu ska man banne mig bjuda på både kaffe, öl och sprit f2f i Stockholm om man ska lyckas förhandla ner priset ytterligare)

Äldre text:
Detta smärtar, ska ni veta. Men ni vet hur det är. Livet är för kort och nyfikenheten på annat är för stor. Och är man inte Omen så måste man ju ibland plocka bort något för att kunna plocka in något annat... ;)

Klockan är ifrån 2011 och är i fantastiskt bra skick, med en liten minimal ding vid klockan fem som kan skönjas på bilderna som enda skavank. Interiört tickar Panerais in-house P.9000-verk med 72 h gångreserv, inte mycket att säga om det. Okänd servicehistorik, men klockan är alltså endast tre år gammal (och ser inte ut att ha burits särskilt mycket).

Kommer som fullset med box och en massa papper. En kul detalj är att varken gummi eller läderstrap är använda, då klockan alltid har burits på ett Assolutamente-strap (som även det medföljer). Det är alltså ett fullset i extremt bra skick.

För allas smidighet ser jag gärna en f2f-affär i Stockholm.

Pris: 48' (med viss justermån för snabb och smidig affär)
Nytt pris: 46' (fortfarande med viss, fast nu lite mindre, justermån för snabb och smidig affär)

Mer info tex här: http://www.uret.se/panerai-contemporary-3-days-black-dial-p-10691.html
Eller här: http://www.panerai.com/en/collectio...luminor-marina-1950-3-days-automatic-pam00359

Mina bilder:
Foto%202014-08-19%2022%2008%2023.jpg
Foto%202014-08-19%2022%2008%2044.jpg


Tidigare bilder, men skicket är detsamma:
2014-04-26%2014.42.48.jpg
2014-04-26%2014.43.03.jpg


Här kan man se "dingen":
2014-04-26%2014.31.01.jpg


Tveka inte att dra ett pm om ni undrar något, vill ha fler bilder, eller vill klämma på den "live" i Stockholm.

Jag har spanat in mig på annat... så jag är en "motivated seller" som amerikanerna skulle ha sagt... ha det i åtanke, gott folk! ;)

Tack till KS för annonsplatsen!

/Robert
 
Topp